středa 6. listopadu 2013

Taková podzimní ochutnávka

Tak jsem se zas pustila do čepic, zrovna marodím a tak mám čas. Třeba se dokopu sem dát i nějaký předpis, ale dělám vše od oka a takhle bych musela počítat. No uvidíme. Ale zatím jen fotky pro inspiraci. Kdybyste potřebovali s něčím poradit, nebojte se mě kontaktovat, nikoho neukousnu :-)

První je myška Minnie pro mou tříletou princeznu. Uznávám, že správná myš má větší uši, ale to lze udělat ležícímu dítěti, takhle jsem zvolila kompromis. Malé moc sluší a nechce čepici pomalu ani sundat :-)


A dvojice čepic z barevných zbytků melírované vlny. Tu ozdobenou knoflíkama nosí syn, říká, že je to letecká přilba a tu zadní se dvěma střapci nosí dcera. Směju se, že je to jak přilba ala Asterix a Obelix, ale moc jí to sluší.



Tak a ještě teplejší klobouček ze silné vlny.


A co si budeme povídat, na holčičku se prostě háčkuje líp, ačkoliv stejnou čepičku jen místo růžové byla použitá modrá (jako je lem na obrázku) a nebyla tam kytička, měl syn, ale někde jsme ji už před časem ztratili, nemám ji ani vyfocenou,t ak aspoň holčičí verzi:


No a taky něco pro mě. Úplně jednoduchá čepice takových barev, abych se nemusela stydět v tom vyjít na ulici. Ještě si k tomu vyrábím nákrčník, ale zatím je ve fázi rozpracování, takže foto někdy později:


Žádné komentáře:

Okomentovat