pondělí 9. září 2013

špagetové chobotnice

Pozor, toto jídlo není příliš zdravé :-)

Kdysi jsem narazila na "recept", ale vůbec už netuším, kde. Nedávno jsem potřebovala hodně rychlé jídlo, a tak jsem dokonce ustoupila i svým požadavkům na zdravou výživu. No aspoň jsem použila vysokomasé párky (to je ale malá útěcha). Nutno podotknout, že děti si špagety vyžádaly pouze s máslem a malým množstvím kečupu a párek nechtěly :-) Nejsou na něj zvyklé a tak jim příliš nechutnal. Docela mě to překvapilo :-)

Budeme potřebovat:
špagety - nejlépe takové, co se nevaří moc dlouho
uzeninu - párky, klobásy... dle libosti :-)
kečup

Špagety přepůlíme a zapícháme do na kolečka nakrájených párků a vložíme do vroucí vody a vaříme dle návodu na špagetách.
Je to opravdu rychlé jídlo. Na špagety si můžeme vyrobit i nějakou omáčku, cokoliv máme rádi.
Napadlo mě jako zdravější variantu zapíchat špagety třeba do kostiček kuřecího masa. Pak by tedy bylo potřeba použít špagety, které se vaří déle. Ale to nemám vyzkoušeno.





Žádné komentáře:

Okomentovat