čtvrtek 20. dubna 2017

Proti vším podruhé...

Tenhle článek je spíš pro zoufalce, jejichž děti se neustále pohybují v rizikovém prostředí. Pak je předchozí způsob příliš zdlouhavý.

Syn je ve třídě, kde jsou pořád vši. Dokola a dokola. Časem se ze mě stal paranoidní tvor. Ale co mi zbývá, pokud nechci zavšivit celou rodinu. A tak každý den po příchodu domů synka odchytnu a prohlídnu mu hlavu. A od té doby, co mám speciální všiváček, tak to není ani namáhavé. A jak jsem se k němu dostala?

Inu jednoho dne se děti vrátily z prázdnin a než jsem přišla na to, že jsou řádně zavšivené, tak už jsme je měli všichni (vyjma manžela, který byl v inkriminovanou dobu pryč, šťastný to člověk). Vší jsme se zbavili, ale hnidy zůstaly. Syna i mladší dceru jsem vzala nakrátko, ale co s tou prostřední, která má nádherné husté dlouhé vlasy? Naivně jsem si říkala, že než bude čas nastoupit do školky, třeba to z té hlavy samo vypadá a nebo se mi to podaří vyčesat. Omyl. Nepodařilo. Měla to opravdu všude. V zoufalství jsem zasedla k netu a googlila a googlila, až jsem narazila na onu spásnou diskuzi, kde byl zmíněn takzvaný kouzelný všiváček, který zvládá vyčesat i hnidy. Za necelý týden jsem danou spásu měla doma a fakt se mi to podařilo. Používám ho od té doby téměř denně a pořád si libuji, že to byla jedna z nejlepších koupí v mém životě. Mám už na to grif. Do hrnku dám horkou vodu (ale ne vroucí), pak postříkám synovi hlavu sprejem, ve kterém mám alkohol a pak hřebínkem pročešu postupně jednotlivé prameny a poctivě ho máchám v té horké vodě (hřebínek, ne syna). Když se objeví veš, okamžitě je vidět. Když ne na hřebínku, tak v té horké vodě, kde se jí příliš nelíbí. Odchytím tak každý sebemenší výskyt a v případě, že by mi někdy nějaká veš nepozorovaně proklouzla, tak jsem schopna vyčesat  vešky téměř ve všech fázích (u čerstvě nakladených vajíček si nejsem jistá). Veš jsem už dlouhou dobu nepotkala, tak snad je inkriminovaný spolužák konečně odvšiven. Nicméně radši nechci usnout na vavřínech, abych pak nebyla překvapena nadílkou. Ačkoliv teď už bych si s ní zcela jistě poradila snáze a rychleji a pohodlněji, než kdykoliv předtím. Tohle už je totiž opravdu spíš o tom nevynechat ani jeden jediný vlas. A jinak tady odkaz, kde se dá hřebínek sehnat. Majitelka daného webu nemá ani tušení, že jí tu dělám reklamu, ale myslím si, že si to zaslouží, tak proč ne :-)

https://www.bezvsi.cz/hreben-na-vsi/kouzelny-vsivacek/

1 komentář:

  1. Už mám tušení, dnes o Kouzelném všiváčku psali v Rodina DNES, tak jsem článek šoupla na e-shop a hledám, zda k němu ještě někde něco nebude :) A mám vás. Děkuji za doporučení a pochvalu, jsem moc ráda, že všiváček funguje tak, jak má. U nás je to stejné, vši už mě nevytočí :) KáčaB., bezvsi.cz

    OdpovědětVymazat