úterý 19. srpna 2014

Jak snadno vyrobit těhotenské tepláky

Když jsem čekala třetí dítko, bylo mi líto pořizovat další těhotenské oblečení. Obzvlášť to na doma. Máme obrovskou zahradu a taky jsem byla pořád zapatlaná od dětí. Jelikož jsem měla velké břicho vpodstatě od počátku těotenství a všechno mě tlačilo, rozhodla jsem se přešít několikery nejpohodlnější tepláky na těhotenské. Jako pružný lem pak posloužila pružná trika, případně sukně...

Co budete potřebovat:
Tepláky
Průžné triko, tílko, či sukni (co dům dá :-) )

Nejprve si od tepláků ustřihneme lem.


A z trika ustřihneme pruh (pokud vezmeme okraj, nemusíme ani nic zakládat).


Onen pruh obrátíme naruby a převlékneme přes tepláky.


Přišpendlíme...





Nastehujeme...




A přišijeme pružným (takzvaným overlockovým) stehem 
(já obvykle šiju tím třetím zleva)


Tak a máme hotovo. 



Pokud jsme si lem udělali větší ("rostoucí"), stačí do tunýlku navlíct kalhotovou gumu. Dá se koupit i guma s dírkama a na tepláky našít knoflík, kdy se guma bude postupně s rostoucím bříškem povolovat. Tunýlek buď ušijeme a nebo ho máme rovnou z daného trika, pokud jsme ho ustříhli u okraje.


Žádné komentáře:

Okomentovat